الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق من

عشق من ...

عمق چشم هایت ، قصه هزار و یک شب یلدا است

تمام نمی شود هر چه می خوانم …

♥️عشق دل م .... گل همیشه بهار زندگی یلدایت مبارک♥️

الهه ی عشق من

عشق من .... 


تووی هیچ جای دنیا پیدا نمیشه...


 


آرامش آغوشت...


 


حس من...


 


در آغوش تو...


 


نگفتنی ترین حس دنیاست...

الهه ی عشق من

عشق من ... 

خشـــاب لبانت را از بوســه پــــر کـــــــن،



و تنــــم را زیــر بوســه هایت تیر باران...



مرا زخمــــی کن با بوســــه هایــت



من این درد را دوســــــت دارم....!

الهه ی عشق من

عشق من ...‌

زیباست از تو نوشتن,از تو گفتن

وقتی ماه حسود بر لب پنجره

هرشب مرا نگاه میکند و من

بی اعتنا به تو فکر میکنم . 

الهه ی عشق من

عشق من ...

ﭘـــﺲ ﺍﺕ ﻧﻤـــﯽ ﺩهم …

ﺑـــﻪ ﻫـــﯿﭻ ﺳﺎﻋــــﺘﯽ

ﺑـــﻪ ﻫﯿـــﭻ ﺩﻗﯿﻘـــﻪ ﺍﯼ

ﺑـــﻪ ﻫﯿـــﭻ ﻗﯿﻤﺘــــﯽ !

ﺳﺨﺖ ﭼﺴﺒﯿــــﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﻤﺎﻣــــﺖ ﺭﺍ

ﻣﮕــر ﺗو را ﺳـــــﺎﺩﻩ ﺑﺪﺳــــﺖ آﻭﺭﺩﻡ …

ﮐﻪ راحـــــت ﺍﺯ ﺩﺳﺘــــﺖ ﺑﺪهــــم …!


الهه ی عشق من

عشق من 
از من نخواه که منطقی باشم
من از “دیوونگیمه ” که عاشقتم ...

عشق ابدی خودم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

الهه ی عشق من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

الهه ی عشق من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

الهه ی عشق من

عشق من ...

چشمهایش…

امان از آن چشمهایش…

قاتلین من بودند و هر روز بی صدا مرا میکشتند…

اما امروز من به مرگ خودم راضیم…

ولی آن چشمها…

نمیدانم کجای این دنیا…

به چه مینگرند…

الهه ی عشق من

عشق من .... 


عشق را با تو می شناسم ، زندگی را با تو زیبا میبینم

اگر گهگاهی چند خطی می نویسم به عشق تو است

و اگر اینک نفس می کشم و زندگی میکنم به خاطر وجود

تو هست هم نفسم

ای تو که مرا عاشق خودت کردی

نمی دانی که چقدر

دوستت دارم

نمیدانی که با تو چه آرزو هایی در دل دارم ...

اگر از عشق تو می نویسم

به عشق تو است

و با وجود تو

عشقت برای من پاک و مقدس است ......

 

الهه ی عشق من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

الهه ی عشق من

عشق من ..... 

تصمیمم را گرفته ام ….از امشب…. تمام احساسی که به ” تو ” دارم را بیان می کنم…می گویم که دوستت دارم , دلتنگتم , به آغوشت نیاز دارم !به درک که مغرور میشوی ,یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت و یا حتی ترکم می کنی و تنها می مانم !مهم این است :شاید فردایی نباشد , که عشقم را به پایت بریزم !پس :گل نازم عاشقانه و صادقانه ” دوستت دارم " .....

الهه ی عشق من

عشق من ....

موهایت را به من بده
می خواهم
در اوراق آفرینش
در حضور خودت
دست ببرم :
گلی را لای موهایت می گذارم
گل ، بوی موهایت را می گیرد …
به همین سادگی …

الهه ی عشق من

عشق من ...

عمقِ چشم هات

قصه ی هزار و یک شبِ یلداست

تمام نمی شود هر چه می خوانم....

الهه ی عشق من

عشق من .....

من از تمام دنیا،

ققط آن دایره ی مشکی چشمانت را می خواهم...

وقتی که در شفافیتش، بازتاب عکس خود را می بینم...

 

الهه ی عشق من

عشق من ....

تا ابد می مانم برای تو ای عشقم

برای تویی که بهانه ی زنده  بودن منی

تویی که دو چشمان زیبایت را با یک دنیا عوض نمی کنم

همان چشمای معصومت را می گویم

می خواهم تا دنیا"دنیاست"مرده تو باشم

و

پشت و پناهه تو

تویی که به اندازه ی تمام دنیایی دوستت دارم که در آن

مردم عشق را به بازیچه گرفته اند

زیبایم دوستت دارم و

تا سر حد مرگ می پرستمت

می پرستمت بعد از خدایی که خدای بخشندگیست

خلاصه کنم و این را بگویم بعد از خدا در روی زمین خدای من تویی

ای زیبایم.

الهه ی عشق من

                       عشق من ، برای تو مجنون م .... 

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست... 

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست ... 

برای تویی که احسا سم از آن وجود نازنین توست ... 

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد... 

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی... 

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است... 

برای تویی که قلبت پـا ک است ... 

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است...

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است.. 

             برای تو مجنون م ..... 

الهه ی عشق من

عشق من؟

نمیدانم نامت را چه بگذارم…

مخاطب خاص…

تمام زندگی…

دلیل نفس کشیدنم…

همه وجود…

یا تنها عشقم…

به هر نامی که باشی…

بدان…

آرام…

برایت جان میدهم…

وقتی تو نباشی…

الهه ی عشق من

عشق من .... 

حرفهای زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم

و گوشه ای از لبخندت

که حرفهایم را دزدیدند

از عشق چیزی نمیدانم

اما دوستت دارم

کودکانه تراز آنچه فکر کنی . . .