الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق من

هرچه بیشتر با تو میمانم

هرچه بیشتر به تو نزدیک میشوم

و هرچه بیشتر کنار تو  زمان میگذرد

من بیشتر تو را میخواهم

و تشنه تر و تشنه تر میشوم..


این تو بودی که زنگار زندگی گذشته را از من زدودی

و مرا به یک زندگی جدید و با تفکرات جدید آوردی

و امشب باز هم به من نشان دادی که متفاوتی

متفاوت تر از همه انسان ها

و خون امید را دوباره به رگ های زندگی من جاری ساختی


امشب باز هم خاص بودی

و باز مرا عاشق تر کردی

و باز به انتخاب خودم افتخار کردم

الهه ی عشق من

رویای با تو بودن را نمی توان نوشت

نمی توان سرود

سرشار از احساس ناگفتنی ست

و خواستن های بی انتها


با تو زیستن

قصه ی شیرینی است

به وسعت قلب مهربان تو

و فانوسی است

به روشنی نگاه تو


داستان اولین شب آرامش با تو

قصه ای ایست که در وسعت کلام نمی گنجد

و  تماشای آبی بیکران دریا

در کنار تو، برای اولین بار

تجربه ایست که در  نوشته ها بیان نمی شود

الهه ی عشق من

عشق  هرگز.....

نمی میرد !

 حتی زیر چکمه شحنه ها...


دلت همیشه عاشق

    عشقت... جاودان

    و روز جهانی عشق بر دل عاشقت.... مبارک