الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

عشق دل م

   عشق م؟ 

سرم که به شانه ات برسد تمام است

همه ی دردها.همه ی اشک ها…

آسمان رنگ ش را مدیون  چشمان توست

من…این آرامش را مدیون تو هست م آسمان برای م سقف نمی شود؟؟!

نشود!!!

زمین زیر پای م استوار نیست؟؟!

نباشد!!!

این ها به چه کارم می آیند؟!

سرم که روی شانه ات باشد هیچ چیز نمیخواهم

نه از زمین نه از زمان

شانه ات بس است!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عشق دل م

من از میانِ تمامِ کتاب ها

آن ‌که شبیهِ تو بود برگزیدم

و از دلِ تمام صفحات

آن که عطرِ دست‌ های تو را داشت انتخاب ‌کردم

و از تمام صفحه ها

برگی ‌که به لطافت نگاهِ تو بود دیدم

و از این برگ

خطی‌ که طعم تو را داشت خواندم

اینک دوستت دارم …

دوستت دارم

و دوستت دارم را مُدام تکرار‌ می‌ کنم

که در تو خلاصه می شود

ای عصاره ی‌ تمامِ شعرهای ناگفته

تو نیز لب به این تکرارِ رویا گونه بُگشا

تا خدا به گلهای رازقیِ باغچه اش بگوید

از تو یاد بگیرند عطر افشانی را

عشق دل م

عشق من
پای تو که وسط می آید
هم آغوشی
بی معنا میشود
با تو تا آسمان میروم …. !
بلوغ ِ احساسَم
میانِ بازوانِ تو
رویا را ؛ حقیقت ِمحض می کند ،
بمان !

عشق دل م

 عشق من؟

    آسمان را مرخص می‌ کن م 

  دیگر به هوا هم نیازی ندارم

تو خودت را

مثل هوا

مثل نور

مثل آسمان

پهن کرده‌ ای روی تمام لحظه‌ هایم

 

الهه ی عشق م

   عشق دل م؟ 

دلم لحظه ای را می خواهد .... 
که تو باشی …
همین کنار نزدیک به من
درست روبروی چشم های م 
هم نفسِ نفسهای م 
خیره شوم به لبهای ت 
دست بِکش م  به تک تک اعضای صورت ت 
بعد چشم های م  را ببندم و …
” ببوسم ت ”
آن لحظه دنیای من تمام می شود .
” به خدا که واقعاً تمام می شود ....

الهه ی عشق م

     عشق م؟

آنقدر ذهن م را درگیر خودت کرده ای …

که دیگر حتی نمیتوان م  مضمون تازه ای پیدا کنم
حالا حق میدهی
در شعرهای م 
با تمام وجودم بگوی م 
” ع ا ش ق ت م ” ؟