الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق من

ای یار همیشگی من

در این فصل‌ خوش‌رنگ عشق

مرا یکبار در آغوش بکش

و در خودت جای بده 

تا هزاربار به خواب روم

هزار بار تب کنم و آرام بگیرم

و هزار بار آغوشت را تکرار کنم

 و در تو هزار بار بمیرم 


الهه ی عشق من

دستهایم

     گرمای دستهایت را می خواهد

و موهایم

      نوازش مهربانانه ات را

پیشانی ام

     سینه ات را می خواهد

و چشمانم

     خیس کردن پیراهنت را

امان ازین قطرات

     که شیشه ی پنجره و شیشه ی دلم را

            هر دو بارانی می کند

الهه ی عشق من

این هوا

       توقع آدم را زیاد می کند

و این خواسته های  لعنتی

             خودنمایی می کنند....

لبانم

       داغی صورتت را می خواهد

و نفس هایم

      نفس های آرامت را

الهه ی عشق من


چه حس خوبیست
لمس نفس های تو
وقتی در اعماق آغوشت
به دستان تو زنجیر می‌شوم

و میهمان بازوان آشنای تو می‌مانم
تا انتهای خواستن‌های رویایی
و بوسه‌های بی تکرار
و لبخندهای طولانی


الهه ی عشق من

چیدم...

من

    حوای تو

         سیب ممنوعه را چیدم

         سیب ممنوعه‌ی عشق تو را...


سالها پیش

     در زمستانی ممنوع

دل به دریا زدم

    و سیب سرخ و خوشرنگ عشق تو را

          از شاخه‌های زندگی ممنوعت چیدم

و چه طعم شیرینی داشت

     ممنوعیت صدای نفس های تو

الهه ی عشق من

او رفته است

به سفر اما بی من .....


دلتنگ گریه کردن هستم


به یاد می آورم زمانی راکه در حضورش اشک می ریختم

و دستان مهربانش گونه های خیسم را نوازش می نمود

و اشک

شاید بهانه ای بود برای لمس مهربانی اش....


  به یاد می آورم که چه آرام رفت از مقابلم  ..

و تنها یادگارش

همان لبخندی بود که وقتی برای آخرین بار صدایش کردم به من هدیه کرد


و حال

به یاد آن خاطرات شیرین

می خندم و با عشق منتظرش می ماند .و می دانم او دلتنگی عاشق را درک می کند


کاش زودتر سفر تمام شود

ای ممنوع ترین دلتنگی

این دل کوچک بی طاقت تر از این حرفهاست

زود برگرد ..

الهه ی عشق من

ﺁﻥ ﺷﺐ …

ﮐﻪ ﻣـــﺎﻩ ﻋﺎﺷـــﻘــﺎﻧﻪ ﻫـــﺎﯾﻤـﺎﻥ ﺭﺍ …

ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ …

ﺁﻥ ﺷﺐ ﮐﻪ ﺷﺐ ﭘﺮﻩ ﻫﺎ …

ﻋﺎﺷــﻘـــﺎﻧﻪ ﺗﺮ …

ﻧــــﻮﺭ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺟﺴـــﺘﻨﺪ !…

ﻭ ﺍﺗﺎﻗﻢ …

ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻋﻄﺮ ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺑﻮﺩ … !

ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ …

ﺗـــــﻮ ﭘـــﮋﻭﺍﮎ ﺗﻤــــﺎﻡ ﻋـــﺎﺷــﻘـﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ !…

.

الهه ی عشق من

ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻣﯿﺎﻥ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮ

ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ

ﺩﯾﺪﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﻩ ﯼ ﺗﻮ

ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﺗﻮ

ﺳﺮ ﺑﺮ ﺑﺎﺯﻭﯼ ﺗﻮ ﻧﻬﺎﺩﻥ

ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﯿﻨﻪ ﻓﺸﺮﺩﻥ

ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺎﺯﻭ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ

ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻦ , ﺭﻭﯾﺎﯼ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺷﺒﻬﺎﯼ ﻣﻦ

الهه ی عشق من

ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻣﯿﺎﻥ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮ

ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ

ﺩﯾﺪﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﻩ ﯼ ﺗﻮ

ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﺗﻮ

ﺳﺮ ﺑﺮ ﺑﺎﺯﻭﯼ ﺗﻮ ﻧﻬﺎﺩﻥ

ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﯿﻨﻪ ﻓﺸﺮﺩﻥ

ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺎﺯﻭ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ

ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻦ , ﺭﻭﯾﺎﯼ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺷﺒﻬﺎﯼ ﻣﻦ

برگرد..زودتر برگرد

به من بی تو تنها برگرد

این دل پریشان را

فقط آغوش تو آرام میکند

آخ که اگر میدانستی

هنوز..بعد از اینهمه سال..

بعد از اینهمه با هم بودن و جداشدن

بعد از اینهمه روز و ساعت و دقیقه

در کنار هم...

هنوز برایم جذابی و جدید

هنوز مهربانی 

هنوز تشنه ام و بی قرار

الهه ی عشق من

عشق تو مثل شراب میماند

هرچه بگذرد ... هرچه کهنه تر شود

خوش طعم تر و گوارا تر میشود

ناب میشود....


وقتی شراب را جرعه جرعه می نوشی

از خود بی خود میشوی

و غرق در خلسه ای لذت آور

زندگی را لمس میکنی

زیبا و خواستنی...


عشق تو نیز همین گونه است

وقتی آن را نوشیدم

در بند بند وجودم ریشه دوانید

و سالها و سالها

تشنه ی تو شدم تا همیشه

و اینچنین من مست و رسوا

جایی جز آغوشت برایم باقی نماند...

الهه ی عشق من

سیب ممنوعه ی عشق تو را 

باید برای یک عمر چید 

و من سالهاست

 هوس چیدن  

سیب ممنوعه ی عشق  تو را 

در سر دارم 



الهه ی عشق من

شاه ماهی محبوب من


در تنگاتنگ آغوش تو


در میان انگشتان ظریف نگاهت


من به امنیت و عشق می رسم


الهه ی عشق من

چه بهار زیبایی‌ست


  وقتی تو اینجایی


و چه آفتاب لذت بخشی است


   وقتی تو بر من می‌تابی

.......

عاشقی با تو می چسبد 


فقط با تو 


تو

الهه ی عشق من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

الهه ی عشق من

هر صبح

چه دلخوشم

به احوالپرسی ساده تو


و چه بیقرارم

برای شنیدن صدای تو


و چه شادم

با دوستت دارم های تو


چه آرامش بزرگی است

      پرسش ساده تو:

            "روزگارت چطور است؟"


و چه دلگرم کننده است

       جمله مهربانانه تو:

              "من کنارت هستم"


و چه هیجان انگیز است

      عبارت جادویی تو:

                  "دوستت دارم"