الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق

شرابی تو شراب زندگی بخش ... شبی می نوشمت خواهی نخواهی

الهه ی عشق من


فــدای نــاز چشمــانت عجب زیبــاست چشمـــانت

نمیـــدانــم ولــی شـایــد شب یلــداست چشمــانت


به چشمـانت قسـم بانــو دلــم بـیـمـار چشمت شــد

نگـه کردی،نگه کردم...عجب گیراست چشمانت


وهر شب فکر من اینست:مرا هم دوست میداری؟

اگـر چه بی خبر از من پر از رویاست چشمانت


و هر شب دست من مجنـون بـرای لمس چشمانت     

    چه می شد بشنوم امشب تو هم لیلاست چشمانت؟


اگـــر سهــم من از دنیــا فقط یک چیــز باشــد 

من

فقط چشـم تـورا خواهم که یک دنیاست چشمانت


دلـت آرام چـون رویا ، صدایت نــرم چـون شبنــم

رخت مــاه تمـام  امــا... گلم غوغـاست چشمانت


                           

دل و روح وسـر و جانم تمـام عشق و ایمانم

شده غرق نگاه تو ، تو که دریاست چشمانت...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.